Metal Revolution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor en door metalheads!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Torture The Damned Part 2.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
frostanious
Admin
frostanious


Aantal berichten : 212
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

Torture The Damned Part 2. Empty
BerichtOnderwerp: Torture The Damned Part 2.   Torture The Damned Part 2. I_icon_minitimevr mei 02, 2008 8:44 pm

Torture the Damned II

Context
Departure
As Enemies Arise

Zaal open: 19:00u, Aanvang 19:30u Entree €4



Torture the Damned II

Op zaterdag 10 mei vindt in Staddijk de 2e editie van “Torture the Damned” plaats. Deze avond zullen weer drie bands spelen uit de Metalcore scène; As Enemies Arise, Departure en Context.

As Enemies Arise komt uit het land van Cuijk. De band is nu ongeveer anderhalf jaar bezig en speelt menig zaal plat met hun mix van Trash en Metalcore. Hun muziek is beïnvloed door bands als Trivium.
Departure komt uit Zwolle en draait al ruim twee jaar mee in de scène. Departure maakt Hardcore Metal met Trash en Deathmetal invloeden. Gegarandeerd beuken dus.
Als headliner van de avond gaat Context het podium op. Context bestaat al een aantal jaar en heeft JC Staddijk al eens eerder aangedaan. Hun mix van Death en Trash Metal zal je oren laten piepen van geweld.

Kortom, zin in een stevig potje beuken? Kom naar JC Staddijk op 10 mei!



www.myspace.com/asenemiesarise
www.myspace.com/departuremetal
www.myspace.com/contextband
Terug naar boven Ga naar beneden
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

Torture The Damned Part 2. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torture The Damned Part 2.   Torture The Damned Part 2. I_icon_minitimevr mei 02, 2008 9:09 pm

As enemies arise is niet geinspireerd door trivium,die band haten ze zelfs! Komt omdat ik die gasten ken,die bassist is de broer van men vriendin maar cker strak

Departure is ook leuk. Maar ik natuurlijk weer bang voor ben staddijk gezien........dat er 30 mensen zijn........achjah komt goed! Ik ben aanwezig,waar hardcore in de buurt is ben ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Super-crispy

Super-crispy


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 34
Registration date : 19-03-08

Torture The Damned Part 2. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torture The Damned Part 2.   Torture The Damned Part 2. I_icon_minitimewo mei 07, 2008 1:18 pm

Mag ik ook komen??
Jeremy, mag wel he? Laughing
Tis mijn broer hoor, goddamned silent
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/crispy-lanee
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

Torture The Damned Part 2. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torture The Damned Part 2.   Torture The Damned Part 2. I_icon_minitimedi mei 13, 2008 6:52 pm

Super-crispy schreef:
Mag ik ook komen??
Jeremy, mag wel he? Laughing
Tis mijn broer hoor, goddamned silent

Haha lenengeltje,was kei leuk he haha 20mensne ofzo en nog mosh ik een biertje bij iemand uit de hand,hoe krom:P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Gesponsorde inhoud





Torture The Damned Part 2. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torture The Damned Part 2.   Torture The Damned Part 2. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Torture The Damned Part 2.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deicide - Till Death Do Us Part
» Deicide - Till Death Do Us Part

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metal Revolution :: Metal :: Concerts-
Ga naar: