Metal Revolution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor en door metalheads!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen

Ga naar beneden 
+7
frostanious
Hell Awaits You
Severe
Dechristianize
Metalmozes
Jez
Verstikking
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 10, 2008 2:51 pm

Godverdomme, ik hoor net dat Obeah wel als 2e speelt, dus positief voor Obeah, maar ik moet nu dus even zien te regelen dat ik toch het interview tijdens de eerste band (Deathsquad) kan doen. Ik hoop dat het nog lukt, anders moet ik Obeah missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 10, 2008 4:09 pm

Hier is de voorbereiding voor het interview, als iemand nog ideetjes heeft voor vragen, laat het vooral weten, zal het er misschien bij vragen. Uiteindelijk zal er een totaal Nederlandse versie komen voor www.metalrevolution.nl en een Engelse versie voor www.death-metal.us
Citaat :
Na vorig jaar een zeer sterke plaat, Icon, uitgebracht te hebben komt Benighted dit weekend voor hun eerste keer in ons mooie kleine landje spelen. Gisteren in Houten op het “Houten Deathfest” en we sluiten de zondag van dit weekend af met een flinke bak herrie in JC Staddijk te Nijmegen. Ik praat voor hun optreden met Julien, frontman en zanger van Benighted.

Welcome to Holland Julien, how are you doing?

You played for your first time in Holland yesterday, at the Houten Deathfest, how was it?

I honestly don’t know much Death Metal bands from France, how’s the scene there, are gigs well visited and are there any other bands from France that deserve to be mentioned in this interview?

You will also be playing on Neurotic Deathfest on may 30th, as I see it this is the biggest festival for Extreme Metal in Holland, so what do you like better, festivals or gigs in clubs?

The first Benighted album called after the bandname was self-released, the 3 after that one, Psychose, Insane Cephalic Production and Identisick were released under Adipocere Records. Now for Icon you signed a deal with Osmose Productions. Before Icon I must admit, I never heard of you guys before, has this got anything to do with the distribution with Adipocere Records and how was it working with them? And how is it to work with Osmose Records, is the distribution and promotion good?Do you see Icon as a breakthrough for Benighted?

The new album Icon is a beast, how does the writing process from Benighted work?

How long did it take you guys to write the album?

Some of your songs, like Grind Wit and Icon, and a few songs from previous albums are written in French, is there a special reason for those French songs?

The title from your last album Icon stands for Infinite Conscience Of Nothingness, what does it actually mean?

Benighted plays Brutal Death Metal/Grind, have you guys got any specific influences you might want to mention?

You guys like to experiment in your music, for example the rapper in Grind Wit from Icon, and the flamenco styled acoustic bit in The Twins from the Identisick album. What’s the reason for these parts?

You use your voice very diverse instead of singing in one vocal style, what do you think about bands that only use one vocal style?

Which bands did you grow up with and what’s your favourite band and album?

What was the best gig you’ve ever played with Benighted?

What was the most funny/wicked shit during a Benighted show you’ve ever experienced?

So what do you do for a living next to Benighted?

What are the plans for Benighted, any upcoming tours maybe?

You’ll be giving a concert in 1 to 2 hours, can the audience expect a lot of songs from Icon?

Is there anything left you want to say to the readers?

Thanks a lot for the talk, you’ll find me in the pit.


Laatst aangepast door Verstikking op vr apr 11, 2008 1:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 10, 2008 7:11 pm

Goed werk frans!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
OgrimMetal

OgrimMetal


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 34
Woonplaats : Wijchen!
Registration date : 04-04-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 11, 2008 12:55 am

heel profecioneel ben onder de indruk Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/OgrimMetal
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 13, 2008 12:50 pm

Bedankt voor de complimenten jongens.

VANAVOND ALWEER, ik heb net zoveel zin in het interview als in het concert zelf, het wordt GAAAAF!!!

Ik heb van Bjorn (Obeah) het tijdschema opgestuurd gekregen, voor diegenen die er interesse in hebben.

Death Squad, 18:30 - 19:15
Obeah, 19:40 – 20:25
Benighted, 21:55 - 22:55

Ik doe het interview met Benighted tijdens Death Squad (saaie band), dus mooi geregeld al zeg ik het zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Hell Awaits You

Hell Awaits You


Aantal berichten : 72
Registration date : 20-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 13, 2008 3:15 pm

chill heid hoef der eigelijk pas half 8 ofzo te zijn om obeah te kunne zien Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dechristianize
Admin
Dechristianize


Aantal berichten : 290
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 14, 2008 10:19 am

Waarom zou je Death Squad niet willen zien? texass
Laatste keer dat ik ze zag vond ik ze echt goed spelen texass
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metalrevolution.nl.tt
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 14, 2008 2:42 pm

Dechristianize schreef:
Waarom zou je Death Squad niet willen zien? texass
Laatste keer dat ik ze zag vond ik ze echt goed spelen texass

dit x niet echt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 14, 2008 7:22 pm

Hoe bruut was Benighed zeg, godverdomme ik heb genoten, het interview heb ik binnen een stuk of 3 dagen wel helemaal uitgewerkt. Julien is ook een echt gave kerel om mee te lullen, cheers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Treckpique

Treckpique


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 35
Woonplaats : NILEmegen
Registration date : 26-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimedi apr 15, 2008 12:06 am

Verstikking schreef:
Hoe bruut was Benighed zeg, godverdomme ik heb genoten, het interview heb ik binnen een stuk of 3 dagen wel helemaal uitgewerkt. Julien is ook een echt gave kerel om mee te lullen, cheers.
gaaf man ben benieuwt naar het intervieuw
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/treckpique
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimedi apr 15, 2008 11:37 am

Hmm ik vond benighted nietzo tof. Wel lomp maar tis niet uniek,ze hebben dingen van aborted en leng tche gejat vind ik. Ook dat op blote voeten staan enzo hoeft van mij niet:P En die band sloofde zich meer uit als het publiek. Kvond ze wel aardig,maar verre weg van goed ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Dechristianize
Admin
Dechristianize


Aantal berichten : 290
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimedi apr 15, 2008 12:49 pm

Daar kan ik wel inkomen dat t niet uniek is nee, je hoort wel duidelijke invloeden van andere bands ja, maar hoe dan ook het is wel vet texass
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metalrevolution.nl.tt
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimedi apr 15, 2008 1:21 pm

Ja buiten dat om was het ook wel een genot:D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitimedi apr 15, 2008 3:33 pm

Of bands nu uniek zijn of niet boeit mij over het algemeen niet zoveel, zolang ze maar interessante muziek maken en ik het vet vind ben ik tevreden. En ik vond het geweldig dat de band zich compleet gaf ondanks dat het publiek vrij tam was.

Waarom de aziatische gitarist en de zanger op blote voeten speelden is mij ook een vraag, maar boeit me niet echt veel, zolang ze er maar niet minder van gaan spelen en beukenn rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 27 april 013
» 11 April Onslaught
» Angelcorpse en revenge 24 april
» 3 April Aborted Heaven Shall Burn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metal Revolution :: Metal :: Concerts-
Ga naar: