Metal Revolution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor en door metalheads!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wacken '08 (sold out) :affraid:

Ga naar beneden 
+6
Severe
dooo
Dechristianize
frostanious
Jez
jihadjimbob
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hell Awaits You

Hell Awaits You


Aantal berichten : 72
Registration date : 20-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 29, 2008 6:12 pm

Dechristianize schreef:
frostanious schreef:
dan nog t is een DM band echt 0% orginaliteit gewoon. srry
WTF 0% orginaliteit waar the fuck slaat dat op?
K vind job for a cowboy egt een 1 of a kind band, en spelen death metal op een manier waarop ik da nog nooit gehoord had. K vind ze egt een orginele band puur alles zo technisch is. Dus of te wel hou gewoon je bek, en onderbouw die mening van je(die je nie eens hebt)op z'n minst is.

0% is wel egt overdreven maar 1 of a kind ook wel JfaC is wel gewoon deathcore vooral de 1e ep nieuwe cd is wel wat origeneler maar meeste is gewoon nog deathcore alleen ze hebbe wat meer death er ingegooit als de meeste zijn nog redelijk veel van zulk soort bands

maar ga der zeker wel heen op wacken vind het alleen niet zo heel vet
Terug naar boven Ga naar beneden
Dechristianize
Admin
Dechristianize


Aantal berichten : 290
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 19-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 29, 2008 7:51 pm

Hell Awaits You schreef:
Dechristianize schreef:
frostanious schreef:
dan nog t is een DM band echt 0% orginaliteit gewoon. srry
WTF 0% orginaliteit waar the fuck slaat dat op?
K vind job for a cowboy egt een 1 of a kind band, en spelen death metal op een manier waarop ik da nog nooit gehoord had. K vind ze egt een orginele band puur alles zo technisch is. Dus of te wel hou gewoon je bek, en onderbouw die mening van je(die je nie eens hebt)op z'n minst is.

0% is wel egt overdreven maar 1 of a kind ook wel JfaC is wel gewoon deathcore vooral de 1e ep nieuwe cd is wel wat origeneler maar meeste is gewoon nog deathcore alleen ze hebbe wat meer death er ingegooit als de meeste zijn nog redelijk veel van zulk soort bands

maar ga der zeker wel heen op wacken vind het alleen niet zo heel vet
Ja klopt ja, maar toch zijn ze anders als al die andere deathcore/death metal bands, en dat kun je echt wel horen.
Mja, gewoon brute mosh daar op wacken.
Heje trouwens ook kaartje Jordy?
Wis k nie, zal wel voor kreator zijn ofnie texass
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metalrevolution.nl.tt
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 29, 2008 9:31 pm

KREATOR EN HATEBREED JA! zover ik weet ware we anders nie gegaan:P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
frostanious
Admin
frostanious


Aantal berichten : 212
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 30, 2008 3:27 pm

argumenten:

ze gaan verder onder de naam met nog maar 1 oud band lid. bedoel verzin dan een nieuwen naam. wat je bent dan geen job for a cowboy meer vind ik.

kwa muziek vind ik zelf de nummers veel voor mijn oor t zelfden klinken maar dat is met veel DM bands opzich wel beetje.

daarnaast vind ik hoe ze het spelen wel strak en met het deathcore idee wel iets orgineels hebben.

ok neem terug van die 0% zou ze ongeveer een 6 geven heb vandaag genesis even goed geluisterd vandaar.

grts,
Terug naar boven Ga naar beneden
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 30, 2008 9:01 pm

frostanious schreef:
argumenten:

ze gaan verder onder de naam met nog maar 1 oud band lid. bedoel verzin dan een nieuwen naam. wat je bent dan geen job for a cowboy meer vind ik.
Slecht argument, naam heeft niets met de muziek te maken.

frostanious schreef:
kwa muziek vind ik zelf de nummers veel voor mijn oor t zelfden klinken maar dat is met veel DM bands opzich wel beetje.
Ach als iedere band zou proberen origineel te klinken, dan zouden we nog meer rotzooi muziek krijgen dan er al is.

Ik vind JFAC zelf niet veel aan, het doet me niets, zal binnenkort eens dat laatste album van ze luisteren, want die heb ik nog niet gehoord volgens mij, misschien herzie ik mijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Treckpique

Treckpique


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 35
Woonplaats : NILEmegen
Registration date : 26-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 31, 2008 12:09 am

zoals koekepannen gebruiken als snare =o

flower


maar back on topic wacken is gewoon een goede sweer en vooral dit jaar hoop ik ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/treckpique
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 31, 2008 1:05 pm

Dit jaar denk ik vooral patrick. Omdat ze sinds 2 jaar terug ook echtr hardcore en die shit hebben krijgje verschillende soorten volk. dat maakt de sfeer altijd xtra gezellig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Hell Awaits You

Hell Awaits You


Aantal berichten : 72
Registration date : 20-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 31, 2008 4:23 pm

Zeker heb k kaartje en zeker gak voor kreator
maar ook voor hatebreed
en soilwork ziek dan ook al op GMM maar goed blijft goed
en wil nartuurlijk unearth ook wel een keer zien lijkt me live ook egt een vet strak en lompe band
Terug naar boven Ga naar beneden
frostanious
Admin
frostanious


Aantal berichten : 212
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 31, 2008 5:47 pm

Have Fun beeerrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Treckpique

Treckpique


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 35
Woonplaats : NILEmegen
Registration date : 26-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 31, 2008 6:05 pm

lukt wle joah!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/treckpique
Dechristianize
Admin
Dechristianize


Aantal berichten : 290
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 19-03-08

Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 31, 2008 10:06 pm

Duidelijk texass
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metalrevolution.nl.tt
Gesponsorde inhoud





Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wacken '08 (sold out) :affraid:   Wacken '08 (sold out) :affraid: - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wacken '08 (sold out) :affraid:
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metal Revolution :: Metal :: Concerts-
Ga naar: