Metal Revolution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor en door metalheads!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen

Ga naar beneden 
+7
frostanious
Hell Awaits You
Severe
Dechristianize
Metalmozes
Jez
Verstikking
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Severe

Severe


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 32
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 20-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 31, 2008 11:45 pm

kut man, hoop dat het wel weer oké met sas komt; is ook niet niks wat hij gehad heeft. mag blij zijn dat ie nog leeft:S
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.icrucifix.deviantart.com
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 31, 2008 11:57 pm

Erg jammer joh, ik hoop dat er nog een gave vervanger geregeld kan worden (als er een vervanging komt).
Terug naar boven Ga naar beneden
frostanious
Admin
frostanious


Aantal berichten : 212
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 01, 2008 12:22 am

Jez ben dr weg gegaan zonder iets te melden maar t zou kunnen dat ze t vraagen de losers daar eigelijk king
Terug naar boven Ga naar beneden
Dechristianize
Admin
Dechristianize


Aantal berichten : 290
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 01, 2008 6:28 pm

frostanious schreef:
Jez ben dr weg gegaan zonder iets te melden maar t zou kunnen dat ze t vraagen de losers daar eigelijk king
K vind jou meer een loser dat je daar weg gaat zonder iets te melden texass
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metalrevolution.nl.tt
frostanious
Admin
frostanious


Aantal berichten : 212
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 01, 2008 7:18 pm

dan mot je dr eens zelf gaan staan een half jaar dan spreek je wel anders Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dechristianize
Admin
Dechristianize


Aantal berichten : 290
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 02, 2008 11:03 am

Why texass
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metalrevolution.nl.tt
frostanious
Admin
frostanious


Aantal berichten : 212
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 02, 2008 7:25 pm

omdat je loopt te zeiken dat je dat "loserig" vind als je iets op een plaats niet zelf heb gedaan dan ook maar geen oordeel Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Severe

Severe


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 32
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 20-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 02, 2008 7:52 pm

dat heeft er geen flikker mee te maken, tis gewoon asociaal om hem te nokken zonder iets te zeggen.
en voordat je over J gaat oordelen, hijs zelf vrijwilliger bij een jongerecentrum, net zoals ik dat ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.icrucifix.deviantart.com
Dechristianize
Admin
Dechristianize


Aantal berichten : 290
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 02, 2008 8:15 pm

frostanious schreef:
omdat je loopt te zeiken dat je dat "loserig" vind als je iets op een plaats niet zelf heb gedaan dan ook maar geen oordeel Mad
K zeg alleen loser omdat jij de mensen daar losers vind, maar zelf vind ik jou de grootste fucking loser om zomaar weg te gaan zonder iets te zeggen, ofja niet loser. Gewoon triets, dus eigenlijk had k t woord loser niet moeten gebruiken, maar triest texass en k loop niet te zeiken, k geef alleen me mening over iets, jou dus in dit geval texass
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metalrevolution.nl.tt
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 02, 2008 11:58 pm

Als je geen vrijwilliger meer wilt zijn, dan geef je dat gewoon netjes aan, in plaats van gewoon niet op komen dagen. Je bent immers zelf uit eigen wil vrijwilliger geworden.

Vrijwilliger zijn is gaaf Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
frostanious
Admin
frostanious


Aantal berichten : 212
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 03, 2008 12:41 pm

ja wat jij wilt dan maar he nlijf t ermee eens dat t de beste manier was. dit ging niet meer om vrijwillgers redenen oh geen zin ik ga weg maar meer om persoonlijken dingen.


zoals bijna bonje met n gast omdat hij helemaal afkankerden dat er BM kwam. (sauron,darkened nocturnal slaughtercult) ik had dat avond je willen doen maar toen ben ik weggegaan en gellukig is het voor de BM fans bij ons wel doorgegaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dechristianize
Admin
Dechristianize


Aantal berichten : 290
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 03, 2008 6:18 pm

Ja dus?
Denk je dat er waar ik vrijwilliger ben er mensen mee eens zijn met dingen die ik graag wil?
Nee, juist.
En als dat het enige is blijf ik bij mijn standpunt ik bij hetgeen wat ik net gezegt heb.
Je moet gewoon een beetje tegen kritiek kunne texass
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metalrevolution.nl.tt
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 03, 2008 8:00 pm

Hier nog 1, ik ben samen met 2 andere vrijwilligers de enigen die Extreme Metal luisteren, en toch hebben we een zeer geslaagd concert kunnen organiseren, daar krijgen wij ook kritiek op, maar de vrijwilligers komen gewoon bardienst draaien (dan maar earplugs in Razz).

Over die kerel die helemaal afkankert omdat er Black Metal komt, daar moet je gewoon bovenstaan, dat is maar 1 vrijwilliger, het bestuur zal het niet met hem eens zijn Wink.

Maar in ieder geval, volgende week zondag
Terug naar boven Ga naar beneden
Surfacing




Aantal berichten : 7
Registration date : 01-04-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 03, 2008 8:05 pm

Vind et inderdaad allemaal beetje tries...

Ja ik wil BM!
Krijg je niet!
Ja nou dan eehm eehhh... *loopt weg*

Laat op zijn minst iets weten man
Terug naar boven Ga naar beneden
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 03, 2008 8:55 pm

Surfacing schreef:
Vind et inderdaad allemaal beetje tries...

Ja ik wil BM!
Krijg je niet!
Ja nou dan eehm eehhh... *loopt weg*

Laat op zijn minst iets weten man
Hij krijgt wel Black Metal Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
frostanious
Admin
frostanious


Aantal berichten : 212
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 04, 2008 7:37 pm

nee t ging dr gewoon om dat je dingen organiseerd en dan omdat de rest dan niks wilt doen alles in de soep loopt maar ze verwachten dan wel dat je bij hun stooner bandjes enzo alles komt doen dat werkt niet je moet samen kunnen werken en dan zoals jij al zei verstikking gewoon de gasten een deugd doen zodat dr voor elk wat wils is. beeerrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 07, 2008 12:22 pm

OBEAH is de vervanger van VICTIMIZER. Aangezien ze denken dat obeah geen mensen trekt daar moet obeah 60man binnen heb ben willen ze langer mogen spelen en cash krijgen vanze! dus steun die gasten en wees op tijd mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Super-crispy

Super-crispy


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 34
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 07, 2008 4:44 pm

ufcurse!
In hoeveel stukken moet ik de limburgse vlaai snijden btw?
:p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/crispy-lanee
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 07, 2008 7:00 pm

Jez schreef:
OBEAH is de vervanger van VICTIMIZER. Aangezien ze denken dat obeah geen mensen trekt daar moet obeah 60man binnen heb ben willen ze langer mogen spelen en cash krijgen vanze! dus steun die gasten en wees op tijd mensen
Kutzooi Obeah speelt dus als eerste, ik wilde namelijk tijdens de eerste band (toen nog Deathsquad) het interview met Benighted doen, omdat ik Deathsquad niet veel aan vind. Dan maar proberen te regelen dat ik na Obeah meteen kan interviewen, want Obeah is wel erg gaaf. En wat een onzin dat Obeah pas betaald krijgt als ze 60 bezoekers binnen hebben. Ik ben natuurlijk op tijd aanwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 08, 2008 11:35 am

En het is geregeld, Julien (zanger Benighted) staat naast de Merchstand na Obeah Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 08, 2008 11:52 am

nice,nice!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Dechristianize
Admin
Dechristianize


Aantal berichten : 290
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groesbeek
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 08, 2008 5:56 pm

Hee da is vet ja.
Wat ga je m allemaal over interviewen? texass
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metalrevolution.nl.tt
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 08, 2008 7:17 pm

Ik zal binnenkort de voorbereiding hier ergens neer dumpen, eigenlijk gewoon veel over de band, maar veel over de nieuwe plaat, die in feite wel een doorbraak buiten Frankrijk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 10, 2008 11:45 am

en toch frans vind ik van die vragen Wat vind je van het nieuwe album enzo altijd loos,van dat soort interviewen hebje er altijd zoveel. Denk goed na iig doe er ook wat leuke vragen anders bij zo van:

which of your played gig was the most insane,and what did happen dat soort shit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 10, 2008 2:44 pm

Jez schreef:
en toch frans vind ik van die vragen Wat vind je van het nieuwe album enzo altijd loos,van dat soort interviewen hebje er altijd zoveel. Denk goed na iig doe er ook wat leuke vragen anders bij zo van:

which of your played gig was the most insane,and what did happen dat soort shit
Dat soort shit zit er al in, ben nog even een intro aan het schrijven voor het interview, daarna pleur ik het hier d'r op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen   13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
13 April '08 - Benighted, Victimizer + 1, JC Staddijk Nijmegen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 27 april 013
» 11 April Onslaught
» Angelcorpse en revenge 24 april
» 3 April Aborted Heaven Shall Burn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metal Revolution :: Metal :: Concerts-
Ga naar: