Metal Revolution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor en door metalheads!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Emo\Gothic

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jez
Admin
Jez


Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

Emo\Gothic Empty
BerichtOnderwerp: EmoGothic   Emo\Gothic I_icon_minitimevr apr 18, 2008 1:07 pm

Nou mensen effe discuseren. Wat vinden jullie ervan dat die emo's in usa zo worden gekicked en wat vinden jullie van de gothics.

Ik vind dat elke emo kk irritant is. De emo jongens zijn gay als hell en ze maken onze muzieksoort belachelijk! Van mij mogen ze die emos wel flink te grazen neem,zou haast mee gaan stel tering vvolk

en gothics? Ik heb niks tegen vrolijke gothics,maar t punt is dat ze dan niet meer gothic zijn dus ik wil het hebben over de depresieve gothics en niet de positieve.

De depresieve gothics zijn in mijn ogen heele goistisch ze doen alsof ze de wereld haten en ze huilen hele dag en alles is kut,nahja dat doenze zelf door zich zo tegen de maatschappij te verzetten. WEES TROTS OPJEZELF OR DIE!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://metalrevolution.110mb.com
Verstikking




Aantal berichten : 111
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groeningen
Registration date : 24-03-08

Emo\Gothic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emo\Gothic   Emo\Gothic I_icon_minitimevr apr 18, 2008 3:58 pm

Boeit me geen fuck, er zijn ook aardige emo's en gothics, ik ken er 2 of 3, dus dat vooroordeel gaat niet op. Wel is het stom van ze dat ze zichzelf veel afzonderen heb ik het gevoel.

Dat vooroordeel van depressief zijn en dergelijke gaat niet altijd op, mensen (non-metalheads) denken vaak (als ze me niet kennen) dat ik een of andere arrogante, associale klootzak ben, als ze 30 seconden tegen mij praten weten ze dat het anders is (behalve als ze mij dus bevooroordelen, dan ben ik wel een arrogante, associale klootzak).
Terug naar boven Ga naar beneden
kiwihoofd




Aantal berichten : 17
Leeftijd : 37
Woonplaats : Malden
Registration date : 22-03-08

Emo\Gothic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emo\Gothic   Emo\Gothic I_icon_minitimeza apr 19, 2008 11:08 am

Jez schreef:

De emo jongens zijn gay als hell en ze maken onze muzieksoort belachelijk!

jeremy kom je dr nu toch eerlijk voor uit dat je eigenlijk alleen maar emo muziek luisterd

on topic:
ik vind dat ze het lekker zelfs moeten weten heb er niet echt last van ofzo of ze moeten echt zo verwijfd doen dan kan ik ze ook wel afknallen maar sommige emo chicks zijn best sexy haha (de echte vrouwen heh niet de man wijven)

en over gothics ach tis altijd al zo geweest volgens mij is het gewoon de pubertijd...
Terug naar boven Ga naar beneden
frostanious
Admin
frostanious


Aantal berichten : 212
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 19-03-08

Emo\Gothic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emo\Gothic   Emo\Gothic I_icon_minitimewo apr 23, 2008 6:21 pm

idd die verwijfden acties mag achterwegen gelaaten worden. kan ook wel met een paar opschieten.

betreft gothic mja zoals je het zei idd t zijn net punkers alles haaten zo,n beetje aan de wereld maar ja das dan ook weer de hele groep over een kant gooien.


vind t net zo erg maar kan me er soms ook erg aan irriteren.

ze moeten het maar zelf weten vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hell Awaits You

Hell Awaits You


Aantal berichten : 72
Registration date : 20-03-08

Emo\Gothic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emo\Gothic   Emo\Gothic I_icon_minitimedo apr 24, 2008 2:46 pm

He niks tegen punkers he Paul affraid

AFA's FOR LIFE k vind het een ramp dat ze zeehondjes neer knupelen ze moete dat gewoon bij emo's doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Emo\Gothic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emo\Gothic   Emo\Gothic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Emo\Gothic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metal Revolution :: Offtopic :: Anything Offtopic-
Ga naar: